Strony

wtorek, 4 lipca 2017

Taka szarość



W ostatnim czasie w mojej szafie pojawia się monotonia kolorystyczna, zresztą na blogu również. Dobrze czuje się w szarościach, w biało czarnych duetach, granacie,czerwieni i  różu, i te właśnie kolory dominują u mnie.
Czasami pojawi się kolor khaki i może jakiś szafir.
Staram dopierać się tak kolory żeby później coś nie leżało bo mi pasuje do jednej bluzki albo i w ogóle, kiedyś tak miałam. Coś mi się spodobało ale później problem do czego to założyć jak ze wszystkim mi się gryzie. 
Czy możecie mi polecić sklepy gdzie kupie fajne basicowe topy jak ten na zdjęciach ? Ten jest z H&M ale jakość materiału nie zachwyca. Zależy mi dużym dekolcie w serek i dłuższej długości. 


















47 komentarzy:

  1. Lubię takie wakacyjne zestawienia :)
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie :) Bardzo fajne szpilki :)
    Pozdrawiam http://madeleinestyles.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szarości zawsze na czasie, lubię takie kardigany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w tej szarości z bielą:) Ja też lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię taką kolorystykę :) a co do organizacji szafy- u mnie jest podobnie :)
    jeśli chodzi o basicowe topy- ja przestałam kupować je w sieciówkach, bo niestety jest tak jak piszesz- jakość nie zachwyca. Teraz kupuję je w zwykłych bezfirmowych sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica bardzo mi się podoba, ostatnio bardzo polubiłam takie :D Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam szarość :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw :) Podoba mi się twoja spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. B.ładnie wyglądasz. Świetna narzutka, piękne buty i torebka. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie wyglądasz, wow! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny stonowany zestaw, świetnie wyglądasz w takich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci w szarości, więc jaka tam monotonia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny sweterek, podobają mi się zestawy w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka szarość, fajna szarość :) Bardzo fajny zestaw, śliczna spódniczka i jaka talia!! :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna stylizacja
    Wyglądasz ślicznie
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne, minimalistyczne połączenie kolorów 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne buty! Miejsce też świetne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. mi sie tam podoba! ja jestem nudziara i uwielbiam takie połączenia :)

    ps. dzięki za komplement odnośnie nowej sesji! strasznie mi miło

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie łapię się na tym, że moja cała szafa jest tak kolorowa i wzorzysta, że nie mam z czym łączyć poszczególnych elementów. Ale ostatnio zainwestowałam w nieco bardziej neutralne bazy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szarości lubię od zawsze! Fajny zestaw wymodziłaś!
    Mój wzrok wciąż kieruje się ku szpilkom:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz super kobieco w tej stylizacji!!! Bardzo podoba mi się wzór tej białej koronki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz:D
    Piękna spódnica :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja :) uwielbiam biel, czerń i odcienie szarości :)
    to połączenie bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz, bardzo piękna stylizacja:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie wiem w jakich sklepach są lepsze gatunkowo niż w H&M, podobasz mi się w szarościach, super, prominiejesz w tej fryzurze !

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie narzutki, super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! Spódniczka cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Połączenie szarości i bieli wygląda pięknie. :) Fajną masz spódnicę.
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję kochana :*
    wyglądasz pięknie, uwielbiam szarości :) dodatkowo wybrałaś świetne tło na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię szarość, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wyglądasz:) piękne szpilki:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja fryzura świetnie pasuje do tej stylizacji! Niestety nie znam takich sklepów, bo rzadko robię zakupy ,,ubraniowe" ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. szarości uwielbiam! zachwycam się butami !<3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. W szarościach też Ci fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię stylizacje w szarych kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!