Strony

środa, 25 października 2017

Perełki



Od zawsze lubiłam perełki, na początku były to kolczyki potem cała reszta biżuterii. Gdy w tym roku pojawił się ten trend na ubraniach bardzo się ucieszyłam.
W sumie nie planowałam kupowania takich spodni, miałam sobie sama doszyć do któryś czarnych spodni. Ja kupuje ostatnio spodnie wcale nie nimi nie jeżdżąc, mama mierzyła spodnie a mówię to przy okazji ja może też, przymierzyłam i przepadłam, Do tego klasyczna biała koszula i cieplutki sweterek i mogę ruszać...











38 komentarzy:

  1. Super zestaw! Bardzo podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, a spodnie mega piękne :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. perełki są bardzo modne w tym sezonie:) cudowny masz sweterek i świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię perełki! Fajnie, że takie zdobienia można zrobić samemu przyklejając lub przyszywając do starych ciuchów ozdóbki kupione w pasmanterii :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja jednak dla mnie za dużo tych perełek :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te perełki niesamowicie dodają uroku :) cały zestaw super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię perełki, na swetrze super. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw , bardzo lubię takie stylówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW nice pants ! looking stylish.

    If you like we can follow each others social medias.

    kiss from Germany

    NEW Halloween LOOK

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Sweterek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw :) Nie w moim stylu , ale Ty pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam na mój blog https://migliorevita.blogspot.com/2017/10/choker-jak-nosic.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te perełki są cudne! Zawsze wybierałam takie gładkie rzeczy, ale ten sweterek i spodnie są po prostu urocze :)I jakie masz piękne jesienne tło do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula + perełki to duet, który bardzo cenię - niezwykle prosty, a gustowny. Sweterek również jak najbardziej świetny, jednakże osobiście zrezygnowałabym już ze zdobionych jeansów i założyłabym proste :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, też mi się podoba ten perełkowy trend. Sweter jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię perły ;) Świetna, jesienna stylizacja ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look. Piękny kardigan i torebka. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  17. elegancko , z klasa i tak perełkowo- subtelnie perełkowo- te jeansy sa po prostu super cool. Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ostatnio tez pojawiły sie perelki w stylizacji ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Perły wróciły w wielkim stylu! Mi podobają się na spodniach, ale bardziej do góry koło kieszeni, przy nogawkach mam wrażenie że ciągle bym o coś nimi haczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że u Ciebie piękna jesieni. U mnie już niestety nie ma liści na drzewach. Co od stylizacji to ciekawe spodnie i sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny look i piękna jesienna aura.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!