Strony

poniedziałek, 16 października 2017

Zmiana... Zielony sweterek z koronkowym dołem



Jak już wszyscy wiedza i powtarzają kobieta zmienną jest. Ja do zmian zawsze podchodzę z rezerwą i ich po prostu nie lubię, a jak mają być to wiadomo, że na lepsze ale i konkretne. Jak zeszłym roku to był rok nowych rzeczy, zmian tak w tym w sumie nic szczególnego się nie dzieje.
Niby mi to nie przeszkadza ale mogło by się coś więc dziać. Przez dłuższy czas niż zwykle nosiłam ombre i grzywkę na bok, znudziło mi się już to po prostu. Początkiem miał być tylko inny kolor ale hmm stwierdziłam, że to jednak za mało i zrobiłam sobie grzywkę której dawno nie miałam. Nawet nie wiecie jak ciężko było mi się przyzwyczaić do tego, tym bardziej że kolor był prawie czarny, na szczęście już się troszkę zmył i aktualnie wygląda tak jak poniżej. Fryzura niby nic ale coś zmieniła. 

Zielony sweterek to taka w sumie bardziej tunika (mam go w szafie już jakiś czas) które lubię średnio, na sukienkę jest za krótka więc musiałam coś wykombinować. A jako, że spódniczek koronkowych mam kilka w szafie w sumie tak przez przypadek przymierzyłam sobie jedno i drugie, spodobało mi się to ! Sweterek jest bardzo gruby więc troszkę wyglądam w nim jak misiu niestety, ale spokojnie mógł zastąpić kurtkę. 
















52 komentarze:

  1. Zieleń modna w tym sezonie. Sama sobie sprawiłam zielony sweterek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega uroczo ten sweter wygląda z tą koronką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta sweterkowa sukienka i kolor ma zabójczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w tej sweterkowej sukience, ale ja bym się chyba źle czuła :D Ale za to szpiiiilki mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter jest bardzo ładny ;) Wyglądasz ślicznie w zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo seksowny look! A i fryzura na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pięknie Ci w tych włoskach! zmiana zdecydowanie na lepsze :) kolor sweterka boski!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak pięknie Ci w tych włoskach! zmiana zdecydowanie na lepsze :) kolor sweterka boski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wyglądasz świetnie w tym kolorku i z grzywką 💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja;) Włosy i grzywka super od razu widać zmianę :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz, sweterek również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie Ci w tej nowej fryzurce:) świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze ładnie :) Piękny sukienko-sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje, ta również do nich należy :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz :) Świetny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sweterek, też muszę zapolować na jakiś. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor swetra! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wpasowałaś się z jesienne kolorki, a w tej fryzurze wyglądasz pięknie.
    Grzywka super Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koronka, szpilki i ramoneska razem wyglądają rewelacyjnie <3 Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo Ci do twarzy z grzywką :) piękny kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie Ci w takiej grzywce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw Genialne klasyczne buty, fantastycznie kobiece. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny kolor ma ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zarówno zieleń jak i nowa fryzura bardzo do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej ale ci łądnie w tej grzywce:*


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie Ci w tych włosach a do tego ten sweterek! Miód malina! <3

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zestaw :) Ten kolor bardzo pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny kolor swetra, uwielbiam butelkową zieleń <3
    a ja z kolei zrezygnowałam ostatnio z grzywki i nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie odrośnie i zrówna się z resztą włosów, bo muszę przypinać ją wsuwkami :D

    OdpowiedzUsuń
  29. sweterek niesamowity! kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No... Powiem Ci, że to baaardzo korzystna zmiana! Ekstra w tej grzywce i kolorze wyglądasz!!!
    A stylówka odjazd!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pod wrażeniem zmiana bardzo na plus i kolor i fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna zmiana - zawsze chciałam miec taką fryzurę, ale przy moich kręconych włosach jest to nierealne. Piękny zestaw, bardzo podoba mi się spódniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie Ci w takiej fryzurze - i kolor i cięcie jest idealne dla Ciebie <3 W ogóle to jedna z najpiękniejszych fryzur jakie znam i jakie zawsze mi się podobały. Sama baaardzo chciałabym takie cięcie ale bardzo się boję.

    Podobają mi się też bardzo Twoje szpilki - w połączeniu z tymi czarnymi rajstopami dają bardzo seksowny look, a gruby sweter z kolei tonuje wszystko :) Rewelacja!

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Sexy! Your nylon legs in high heels make my cock so hard!

    OdpowiedzUsuń
  35. Love that stylish outfit with those sexy stiletto heels! :)

    And that green dress looks so nice! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja !!!
    Cudowne szpileczki idealnie pasują do czarnych rajstop :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Uwielbiam butelkową zieleń. Zauważyłam też, że masz bardzo ładną kolekcję swetrów:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!