Strony

czwartek, 19 października 2017

Butelkowa zieleń


Ostatnio kolor tzw butelkowej zieleni całkiem mi podszedł, w sumie w takim typowym odcieniu mam tylko tą koszulką. Nie wiem jak wy ale ja najbardziej lubię takie basicowe koszulki, pasują niemalże do wszystkiego a szczególnie do dołu w różne wzorki.
Dzisiaj taka prosta stylizacja na dłuższe bieganie po mieście. Mało kiedy wybieram sportowe obuwie, częściej jednak można mnie zobaczyć w wyższych butach,. Tak tak, dodaje sobie wzrostu. Poranek był chłodny więc ubralam się na cebulkę zabrałam z domu nawet szalik który mi moja mama i tak zakosiła, bo ja jechałam autem a ona na nogach.













36 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że jeszcze Cię nie widziałam w takich butach:) super wyglądasz w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie, fajnie, odpowiednio do wieku i fryzura ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja i ślicznie Ci w takiej :) Butelkowa zieleń jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, wygodny zestaw. Lubię szare kardigany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Butelkowa zieleń bardzo mi się podoba, choć muszę przyznać że tak jak Ty nie mam zbyt wiele ubrań w tym kolorze :) Świetna stylizacja !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kurtka, idealna na taką pogodę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw:)))piękny kolor bluzki:)))super sweter:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna wygodna stylizacja, podobają mi się wszystkie warstwy cebulki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio pod wpływem impulsu kupiłam koszulkę w kolorze khaki, gdzie latem królowały głównie jasne kolory w mojej garderobie. Ale teraz widzę, jaki to był summa summarum dobry zakup. Butelkowa zieleń też pięknie się prezentuje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sceneria do zdjęć :) Stylizacja fajna, świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmieniłabym buciki na jakieś botki i byłoby super

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się twoja stylizacja. Sama bym się tak ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam takie proste zwyklaki :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :) Butelkowa zieleń to zdecydowanie twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubie butelkowa zieleń- świetny zestaw na chłodne dni xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Również ten kolor mi się podoba ;) A Twoja stylizacja jak najbardziej na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super połączyłaś kolory :) Uwielbiam jesienny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie ciepluchne swetry :) do tego takie wygodne obuwie i można biegać cały dzień Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie upięłaś włosy. Koszulka w kolorze butelkowej zieleni wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A u ciebie znów ta piękna zieleń! :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja w stylu "na cebulkę". Właśnie za to kocham jesień! Możliwość dobierania kilku warstw ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cały zestaw super :) a ten odcień zieleni uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super kurtka! lubię zestawy na cebulkę :P :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!