Strony

piątek, 13 października 2017

Tuż przed zmianą. Zielona/niebieska sukienka


Do tej pory byłam święcie przekonana, że ta sukienka ma odcień butelkowej zieleni ale patrząc na te zdjęcia hmm jakie to kolor ? morski, w sumie sama nie wiem.
Za tą sukienka nie przepadam za bardzo bo jest wąska i podczas chodzenia nie trzeba nic robić tylko ją ciągnąć w dół, a o jeździe autem w niej nawet nie wspomnę. Torebkę jak i sweterek zakosiłam mamie z szafy. Ja sobie jakoś nie umiem kupić fajnych długich sweterków, ona ma zawsze lepsze chodź to ja je wybieram, taki paradoks. Za nim kupiłam te botki zamówiłam dwie piękne pary, z bardzo ciekawymi obcasami ale niestety oprócz wyglądu były bardzo nie wygodne i nie nadawały się na co dzień. Za to te idealnie pasują na jesień.

Ja w weekend walczę na uczelni, ale wam życzę udanego i słonecznego weekendu :)










35 komentarzy:

  1. Na zdjęciach sukienka prezentuje się rewelacyjnie ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz w tej sukience!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawik! Uwielbiam dlugaśne kardigany ;) A sukienka to chyba faktycznie kolor morski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz, a sukienka ma obłędny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. Sukienka ma cudowny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Botki mają ciekawy ten wzorek na obcasie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka ładna, szkoda, że trzeba ją ciągle poprawiać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie, elegancko. Świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie, tylko gładkie rajstopy nie kabaretki bym założyła

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz , cudne botki <3!
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo szykownie i modnie, podobaja mi sie Twoje botki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. i znowu masz piękne buty! :D Bardzo mi się podoba ten look :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. W Twoim stylu! Kocham kabaretki :)


    <a href="http://www.vamppiv.pl>Vamppiv - blog o modzie</a>

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz :) Buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. według mnie to jest taki zgaszony turkus :p ale kolor bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że sukienka taka niewygodna, wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie te botki są cudowne *.* Nie mogę się napatrzeć, proste a mają to coś;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna ta sukienka, prosta, a ja takie lubię i ma fajny kolor. Dobrze wyglądasz. Masz fajne buty, a i widzę piękną torebusię:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten morski odcień :) I osobiście mnie cieszy, że kabaretki znów wracają do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się botki...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj kochana
    wyglądasz bardzo elegancko, ps. do tych kabaretek założyłabym czarne szpilki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !!!